Ετικέτες

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Πρόσθετα στον Firefox για τις καρτέλες

Πολλοί από εσάς όταν ανοίγουν τον firefox έχουν πιθανόν ανοικτά τουλάχιστον 30 tabs. Αν όντως ανήκετε σε αυτούς όπως και εγώ τότε δείτε κάποια πρόσθετα που ανακάλυψα χτες τυχαία για τον firefox. Εκεί που έκανα bookmark κάτι σελίδες είδα στο μενού του firefox "κατεβάστε πρόσθετα για τους σελιδοδείκτες" και το πάτησα από περιέργεια :)
Αυτό με πήγε σε μια σελίδα όπου μου παρουσίαζε τα δημοφιλέστερα πρόσθετα και είδα ότι αρκετά από αυτά αφορούσαν τις καρτέλες ή αλλιώς tabs. Ξεκίνησα λοιπόν να κατεβάζω αβέρτα και να τα δοκιμάζω.

Το πρώτο και ποιο εντυπωσιακό είναι το http://www.foxtab.com/
Σου δίνει την δυνατότητα να δεις τις καρτέλες που έχεις ανοιχτές σε 3D mode, αλλά επειδή 1 εικόνα 1000 λέξεις...






Επιπλέον σου επιτρέπει να κάνεις Search για να βρεις ευκολότερα μια καρτέλα που ψάχνεις. Εναλλακτικά μπορείς να δεις τις καρτέλες γκρουπαρισμένες, δηλαδή αν έχεις 5 καρτέλες με αποτελέσματα από αναζητήσεις στο google τότε σου εμφανίζει το "google.com" και εσύ πατάς πάνω για να δεις ποιες καρτέλες έχεις ανοιχτές από αυτόν τον ιστότοπο.

Το 2ο πρόσθετο που ανακάλυψα είναι το εξής https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/1122/
Αυτό που κάνει κατά κύριο λόγο σου επιτρέπει να σώζεις διάφορες συνεδρίες και να τις φορτώνεις κατά το δοκούν. Μου έχει τύχει αρκετές φορές να θέλω να δω κάτι γρήγορα στο ίντερνετ αλλά να μην ανοίγω τον firefox επειδή θα αργήσει να φορτώσει όλα τα tabs. Με αυτό το πρόσθετο μου δίνεται η δυνατότητα όταν ανοίγω τον firefox να μην ανοίγουν αυτόματα τα tabs που έχω αφήσει ανοιχτά εκτός και αν το επιλέξω εγώ να ανοίξουν. Σου δίνει μεγάλη ευελιξία όταν έχεις να διαχειριστείς πολλά tabs καθώς μπορείς και να τα ομαδοποιήσεις σε διαφορετικές συνεδρίες. Η αλήθεια είναι ότι έχει αρκετές ρυθμίσεις αλλά δεν τις έχω ψάξει ακόμα όλες :)

Να και ένα τελευταίο https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/4346/ ένας απλός μετρητής των καρτελών που έχετε ανοικτές...

Αυτό που παρατήρησα στην όλη διαδικασία είναι ότι τυχαία έλυσα ένα πρόβλημα που είχα αλλά δεν καθόμουν ποτέ να το αντιμετωπίσω.... και αυτό είναι η αποδοτικότερη οργάνωση των καρτελών που έχω ανοικτές. Ενώ κάθε φορά που χρησιμοποιούσα τον firefox ένοιωθα ότι έχανα χρόνο να ψάχνω μέσα στις καρτέλες αλλά και ο ίδιος ο firefox έφτανε στα όρια του, ωστόσο ποτέ δεν έκανα τίποτα γι αυτό. Από εδώ και στο εξής λοιπόν θα πρέπει να αναγνωρίζω άμεσα ένα πρόβλημα όταν προκύπτει και να μην αναβάλω την επίλυση του επ' αόριστον. Λύσεις πάντα υπάρχουν για να αυξήσει κάποιος την αποδοτικότητά του, αυτό που λείπει είναι η αντίληψη των προβλημάτων που επηρεάζουν την απόδοσή μας αλλά δεν τα λογαριάζουμε επειδή μας φαίνονται μικρά.

2 σχόλια:

  1. "Μου έχει τύχει αρκετές φορές να θέλω να δω κάτι γρήγορα στο ίντερνετ αλλά να μην ανοίγω τον firefox επειδή θα αργήσει να φορτώσει όλα τα tabs."
    true story, gj

    ΑπάντησηΔιαγραφή