Ετικέτες

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Απενεργοποιείστε το autoplay του youtube στον Firefox

Αφού τις τελευταίες μέρες έχω πάρει τα πάνω μου με τα πρόσθετα του firefox είπα να λύσω ένα ακόμα πρόβλημα που έχω συνήθως όταν αρχίζω να ανοίγω βίντεο που μου στέλνουν. Πολλές φορές τα ανοίγω και τα αφήνω για να τα δω αργότερα, ωστόσο θα πρέπει να πηγαίνω σε κάθε καρτέλα ξεχωριστά και να τα σταματώ γιατί με το που πατήσεις το link αρχίζει να παίζει αυτόματα.
Αρχικά υπέθεσα ότι σίγουρα θα υπάρχει κάποιο πρόσθετο και έψαξα, αλλά αυτά που βρήκα δεν μου γέμιζαν το μάτι... Έτσι έψαξα λίγο ποιο γενικά και έφτασα σε μια πολύ καλή λύση:

Αρχικά θα χρειαστεί να κατεβάσετε το Greasemonkey από εδώ το οποίο είναι πρόσθετο για τον firefox. Αυτό που κάνει στην ουσία είναι να τρέχει javascripts τα οποία επηρεάζουν την εμφάνιση και τις λειτουργίες μια σελίδας. Μπορείτε να βρείτε πολλά scripts που έχουν γράψει χρήστες αλλά προσοχή σε αυτά που επιλέγετε να βάλετε τελικά.

Εμείς προφανώς θα βάλουμε ένα script που σταματάει το autoplay όταν ανοίγουμε ένα βίντεο του youtube. Πηγαίνετε εδώ και πατήστε install. Τότε το greasemonkey θα σας πει αν θέλετε να εγκαταστήσετε αυτό το scriptaki και φυσικά εσείς επιλέγετε να το βάλετε επειδή το λέω εγώ. Πλέον ανοίξτε ένα βίντεο και δείτε πώς θα το σταματήσει αυτόματα.... Ακόμη έχει μερικές έξτρα λειτουργίες όπως απενεργοποίηση διαφημίσεων, για λεπτομέρειες δείτε το link που περιέχει το script.

Χάρις την δραστηριότητα στα πλαίσια του μαθήματος, κάθισα λίγο και αναγνώρισα κάποια μικροπροβλήματα που μου έχουν παρουσιαστεί που είτε τα αγνοούσα είτε απέφευγα να τα επιλύσω. Πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο καταφέρνω να βελτιώσω αισθητά την απόδοση μου σχετικά με την χρήση του υπολογιστή και τις ευκολίες που μου προσφέρει.

1 σχόλιο: