Ετικέτες

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Πολλοί υπολογιστές αλλά 1 πληκτρολόγιο και ποντίκι

Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει να χρησιμοποιείται πάνω από έναν υπολογιστή σε ένα γραφείο και να αναγκάζεστε να χρησιμοποιείται ξεχωριστά πληκτρολόγια και ποντίκια. Επειδή εγώ λοιπόν αναγκάστηκα να έχω 2 υπολογιστές στο γραφείο λόγω μιας εργασίας είδα πόσο πολύ μειώθηκε ο χώρος μου :(
Βέβαια δεν μου πήγε στο μυαλό να ψάξω κάτι που θα μου επέτρεπε να χρησιμοποιώ μόνο ένα σετ από k/b και mouse. Παρόλα αυτά εκ των προτέρων έμαθα τυχαία μέσα από ένα google group που έχουμε φτιάξει κάποιοι φοιτητές από το πανεπιστήμιο ότι υπάρχει συγκεκριμένο λογισμικό που σου επιτρέπει να το κάνεις αυτό και λειτουργεί σε κάθε λογής λειτουργικό. Μπορεί να βρεθεί εδώ
Είναι ανοιχτού κώδικα και το μόνο που χρειάζεσαι είναι οι υπολογιστές να είναι συνδεμένοι σε LAN. Άμα δεν είχαμε πότε αυτό το γκρουπ που στην ουσία μοιραζόμαστε πράγματα γενικού ενδιαφέροντος ή νέα, τότε πιθανόν να μην ήξερα μέχρι και σήμερα ότι θα μπορούσα να βελτιώσω την εργονομικότητα στον χώρο μου. Εντελώς τυχαία λοιπόν, χάρις ενός συμφοιτητή μου, που έστειλε το μέιλ στο γκρουπ έμαθα κάτι το οποίο χρειαζόμουν αλλά δεν ήξερα καν ότι υπήρχε για να το μάθω :)

4 σχόλια:

  1. Molis to dokimasa(dystixws mono apo "parathyra" se "parathyra"). Polu wraio ergaleio kai fysika polu xrisimo giati kai egw wres wres elega an mporousa na to kanw auto alla fysika den mpika ston kopo na to psaxw(mipws shmainei kati auto????)

    Mporw na pw oti den itan toso dyskolo stis rythmiseis(an kai egw ekana 6-7 prospathies mexri na to kanw na leitourgisei kanonika, alla mallon tha ftaei i wra pou to dokimasa).

    H koryfaia prospatheia mou itan h exis: Perasa ton cursora ston client kai meta den mposousa na ton epistrepsw ston server....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. entaksei genikos an deis ton bug tracker tous exoun polla na ftiaksoun alla pisteuo tha einai polu xrisimo otan tha einai kai poio stable.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..εμένα μου κάηκε η οθόνη του λαπτοπο... τι πατέντες είναι αυτές ρεε..χα

    δηλαδη μπορεις να παίξης διπλό age of empires με τον εαυτό σου? χμμ θα το δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. den xreiazetai na paikseis diplo me ton eauto sou, ela na se ftiakso ego... ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή