Ετικέτες

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Συγχρονίστε τους browser σας

Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω όταν φεύγω από Βόλο και χρησιμοποιώ laptop αντί του σταθερού που έχω εδώ, είναι ότι στην ουσία βρίσκομαι σε ένα τελείως καινούργιο περιβάλλον εργασίας. Για να μετριάσω κάπως αυτή την αίσθηση κατάφερα με ένα πρόσθετο που βρήκα για τον firefox να συγχρονίσω τον browser του laptop με αυτόν του desktop και ότι bookmarks και tabs είχα ανοιχτά στον σταθερό τώρα μπορούσα να τα ανοίξω και στο laptop. Ενδιαφέρον έχει πως έμαθα γι αυτό το πρόσθετο, εντελώς τυχαία ενώ ήμουν σε σπίτι συμφοιτητή μου παρατήρησα κάτι περίεργα pop up όταν άνοιξα τον browser του. Τον ρώτησα τι ήταν και μου είπε ότι χρησιμοποιούσε ένα προγραμματάκι για να συγχρονίζει τα bookmarks του μεταξύ των διαφόρων browser που είχε.
Έτσι λοιπόν γυρνώντας σπίτι έψαξα και εγώ να δω τι επιλογές είχα. Εφόσον το μόνο που ήθελα ήταν να συγχρονίσω 2 firefox αρκέστηκα στο Firesync. Όσοι βέβαια θέλετε κάτι που να συνεργάζεται και με άλλους browser ρίξτε μια ματιά στο Xmarks sync.
Για άλλη μία φορά ανακάλυψα τυχαία πράγματα που με ενδιαφέρουν και που θα ήθελα να τα ήξερα νωρίτερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου