Ετικέτες

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα

Αποφάσισα την τελευταία εβδομάδα να σταματήσω να χρησιμοποιώ το Thunderbird και να εισάγω όλους τους λογαριασμούς email στο gmail για να μπορώ να έχω πρόσβαση από παντού. Όλα καλά καθώς το gmail παρέχει αυτή την δυνατότητα συν του ότι έχουν γραφτεί κοντά στα δύο μαθησιακά γεγονότα για το πώς θα εισάγουμε τα mail της σχολής στο gmail. Αφού λοιπόν το έκανα συνηδειτοποίησα ότι δεν είχα τις επαφές των email καθώς ήταν αποθηκευμένες στο Thunderbird. Οπότε ανοίγω κατευθείαν το gmail και ψάχνω να βρω επιλογή για να εισάγω επαφές. Μου ζητούσε να πλοηγηθώ ώστε να εισάγω ένα άρχειο CSV??? Πηγαίνω κατευθείαν στους φακέλους του προγράμματος και αρχίζω να ψάχνω μήπως και βρω τίποτα....
Ξαφνικά σταματάω και αναρωτιέμαι γιατί πάω να ταλαιπωρηθώ και δεν ψάχνω στο google... Στο 2ο αποτέλεσμα της αναζήτησης βρήκα ακριβώς αυτό που έψαχνα χωρίς κόπο και χαμένο χρόνο και έκανα για ακόμα μία φορά την δουλειά μου.
Η διαδικασία ήταν απλή και ίσως το έβρισκα και μόνος μου δοκιμάζοντας τις διάφορες επιλογές του Thunderbird. Αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν να πάω στις επαφές μου στο Thunderbird και να πατήσω export επιλέγοντας στο filetype Comma Separated... εξού και το αρχείο CSV τελικά. Ε μετά είναι προφανές ότι απλά πάμε στο gmail και εισάγουμε το εν λόγω αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου