Ετικέτες

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Read it later.

Πολλές φορές καταλήγω να έχω ανοικτές σελίδες σε διαφορετικά tabs τις οποίες θέλω να διαβάσω όποτε βρω χρόνο με αποτέλεσμα να καταναλώνω άσκοπα πόρους από τον υπολογιστή. Έτσι μια μέρα αποφάσισα να βάλω τέλος στις διάφορες ιστοσελίδες που είχα ανοικτές και να τις έχω κάπου όλες μαζί αποθηκευμένες. Η μία λύση σκέφτηκα θα ήταν να τις κάνω bookmark αλλά για κάποιο λόγο μου άρεσε περισσότερο η λύση μέσω ενός πρόσθετου που είχε πέσει τυχαία το μάτι μου και λέγεται Read it later.
Μου έλυσε τα χέρια γιατί πλέον όταν συναντάω ένα ενδιαφέρον site και θέλω να το εξερευνήσω περαιτέρω όταν θα έχω χρόνο, απλός πατάω το κουμπάκι read it later που βρίσκεται δίπλα στην διεύθυνση και αυτή αποθηκεύεται στην λίστα μου. Τώρα αν θα βρω χρόνο να διαβάσω όλα αυτά τα sites είναι άλλο θέμα :D.
Πάντως είναι αξιοπρόσεκτο ότι η πλειοψηφία των μαθησιακών γεγονότων μου βασίζονται καθαρά σε τυχαία γεγονότα και σχεδόν κανένα δεν προέκυψε από συστηματική μάθηση. Αυτό σίγουρα με προβληματίζει για το πως τελικά θα πρέπει να μαθαίνουμε τα πράγματα που αφορούν τους υπολογιστές. Σίγουρα οι βάσεις μπαίνουν με συστηματική μελέτη αλλά από εκεί και πέρα οι γνώσεις διευρύνονται με έναν αρκετά τυχαίο και περιστασιακό τρόπο.

3 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμο!! Τώρα έψαχνα να βρω κάτι αντίστοιχο γιατί κάθε φορά που ήθελα να διαβάσω αργότερα μία σελίδα, την έβαζα προσωρινά στους σελιδοδείκτες, με αποτέλεσμα να μπερδεύονται με τους "original" σελιδοδείκτες και να πρέπει να κάνω συνέχεια "ξεκαθάρισμα"... Το έβαλα αμέσως!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To evala, polu kalo!! To mathisiako gegonos den to diavasa twra pou grafw o sxolio.. pio prin to eixa diavasei apla eixa patisei read it later :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή